Veel gestelde vragen

Vind antwoord op uw vragen

Moet ik een mondkapje dragen in de winkel?

Ja. U bent verplicht een mondmasker/mondkapje te dragen in onze winkel. Dit is een regel van de overheid. Niet alleen bij ons in de winkel, maar in alle publieke ruimtes dient u een mondmasker/mondkapje te dragen. 

Ik wil laten bezorgen, kan dit ook tijdens corona?

Zeker! Dit is ook ons advies. Wij komen al uw boodschappen thuis brengen, blijf lekker thuis. Kijk even naar al onze voorwaarden en neem contact met ons op voor uw bestelling! Let wel op: wij bezorgen tot max 16:00 i.v.m met de avondklok. 

Ben ik verplicht 1,5 meter afstand te houden en kunnen jullie mij 1,5 meter afstand garanderen?

Ja. U bent verplicht in onze winkel 1,5 meter afstand te houden. Wij hebben in de winkel stickers geplaatst die u telkens hierop attenderen. Wij garanderen iedere klant dat onze medewerkers u erop attenderen 1,5 meter afstand te houden. 

Ik ben mijn mondkapje vergeten, mag ik naar binnen?

Nee. Helaas mogen wij u niet toelaten als u geen mondkapje/mondmasker  heeft. Wel kunt u een mondkapje bij ons kopen. Deze hebben wij voor €0,99 per stuk. 

Ik kom met mijn gezin, mogen wij met z'n allen naar binnen?

Nee. Helaas is dit niet toegestaan. Wij hanteren in de winkel een max van 3 bezoeker, waarvan geldt; 1 bezoeker per huishouden. Het is helaas niet toegestaan met 3 personen van hetzelfde huishouden de winkel te betreden (ook als hij leeg is). Dit doen wij om te voorkomen dat andere klanten niet worden belemmerd (door te wachten). 

Mag ik andere klanten erop attenderen dat zij afstand van mij moeten houden, attenderen op het dragen van een mondkapje of attenderen dat zij hun handen moeten desinfecteren.

Dat mag, maar pas wel op bij wie u het doet. Sommige mensen kunnen erg gevoelig zijn of juist helemaal niet betrokken. Over het algemeen kunnen wij u zeggen dat het op dit moment goed gaat; iedereen houdt afstand en de klanten helpen elkaar. Ons advies is altijd; niet te veel letten op een ander, tuurlijk mag u het wel aangeven, maar onze medewerkers doen het ook als zij het zien. Laat het lekker aan ons over. 

Ik ben ziek, heb griep of corona verschijnselen, maar ik ben negatief getest. Mag ik boodschappen doen?

Nee. Uiteraard kunnen wij niet bij elke klant controleren of dit het geval is, maar graag vragen wij van u dat u denkt aan anderen. Vooral aan onze ouderen. Heeft u verschijnselen? Bent u ziek maar negatief getest? Blijf dan nog even thuis en volg alstublieft het advies van de GGD/RIVM op. 

Hoe zit het met de avondklok en jullie openingstijden?

In verband met de rellen van afgelopen week in Rotterdam-Zuid is het voor ons nog altijd een vraag hoe wij omgaan met onze openingstijden. Wij hebben bezoek gehad van de wijkagenten. Uit dit gesprek is geconcludeerd dat het handig is eerder te sluiten. In de ochtenden zijn wij gewoon op dezelfde tijden geopend. Sluiten doen wij iets eerder dan normaal. U kunt van maandag tot en met zaterdag de volgende openingstijden aannemen: 09:30 tot 18:00. Op zondag van 11:00 tot 17:30. Mocht u nog onzeker zijn of zeker willen weten dat we (nog) open zijn? Neem dan altijd contact met ons op. 

Waar kan ik jullie prijzen vinden (gedurende de coronaperiode)?

Onze prijzen kunt u opvragen via onze medewerker Berkay Capaci. Hij is te bereiken via zijn mail: berkay.capaci@slagerijnes.nl. Per mail stuurt hij dan alle informatie en prijzen naar u op, of klik op de knop hieronder om naar ons contactformulier te gaan

10. Moet ik vlees 'reserveren' of kan ik het gewoon komen ophalen?

Op deze vraag kunnen wij niet direct een antwoord geven. Het komt voor dat wij sommige vleeswaren standaard op vooraad hebben en sommige weer niet. Dit staat niet altijd vast en verschilt per dag en tijd. Wat wij wel kunnen adviseren; neem altijd eerst contact met ons op via Facebook, Instagram of de mail. Wij zullen dan per direct kijken of wij de gevraagde vleeswaren op voorraad hebben. Het standaardassortiment hebben wij altijd op voorraad (zie kopje: vleeswaren). Voor Dry-Aged vleeswaren of vleeswaren voor in de Dryager (gemarmerde vleeswaren) adviseren wij, zoals eerder benoemd, eerst contact met ons op te nemen.