Alle informatie over het bezorgen.

Bestellen

Stap 1: U vraagt onze prijslijst op via berkay.capaci@slagerijnes.nl. Op onze prijslijst vindt u al onze producten.

Stap 2: Kies uw producten en volg stap 3.

Stap 3: Mail uw keuzes met uw naam, adres, telefoonnummer en bezorgdatum* naar berkay.capaci@slagerijnes.nl of stuur een bericht via social media (zie knoppen hieronder).

Stap 4: Een van onze medewerkers neemt contact met u op en helpt u verder.

Graag vragen wij uw aandacht voor het volgende: 

Soms kan het voorkomen dat de door u aangegeven datum en tijdstip al bezet/vol is. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van onze klanten. Echter, het aantal bestelling stijgt zo hard dat wij niet altijd op gewenste dag/tijdstip kunnen leveren. Het kan zo zijn dat een van onze medewerkers uw bestelling op een andere dag of tijdstip inplant. Uiteraard wordt dit met u besproken. Bedankt voor uw begrip.

Makkelijker bestellen?

Voorwaarden

Aan het bestel- en bezorgproces zitten aantal voorwaarden verbonden. Hieronder kunt u deze voorwaarden vinden. Bij vragen kunt u gerust contact met ons opnemen.

Bestellingen onder een bedrag van €50,-

Als uw bestelling onder de €50,- uitkomt, zijn wij genoodzaakt bezorgkosten in rekening te brengen. Slagerij Nes Exclusive hanteert de volgende bezorgkosten:

Uw bestelbedrag                      Bezorgkosten

€ 15 -25                                         € 15,50 

€ 26 – 35                                        € 11,00 

€ 36 – 45                                       € 9,00

€ 46 – 49                                       € 6,50                        

*aan deze prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.

Bestellingen voor huishoudens buiten provincie Zuid-Holland

Voor bestellingen buiten Zuid-Holland verrekenen wij, naast het bedrag dat u betaalt voor uw boodschappen, €0,25 cent per kilometer vanuit onze winkelocatie. Dit wordt van te voren met u afgesproken. Het minimale bestelbedrag voor huishoudens buiten Zuid-Holland bedraagt €65,-. Daarnaast hanteren wij het volgende: 

1. Wij bezorgen alleen als u duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer heeft aangegeven. Ook verwachten wij dat u telefonisch goed bereikbaar bent gedurende de bezorgtijd.

2. Wij bezorgen alleen als u thuis bent. Boodschappen worden bij afwezigheid NIET bij de buren afgeleverd. Een tweede bezorgingsmoment wordt ook niet meer ingepland. Wij bewaren uw boodschappen in onze winkel (max 1 dag).

Bij vermoeden van misbruik of oplichting, doen wij per direct aangifte bij de politie en melden wij het incident bij de instanties die hierover gaan. 

Bestellingen uit Vlaanderen (België)

Voor bestellingen uit Vlaanderen verrekenen wij geen kosten per kilometer, maar uw minimum bestelbedrag ligt op €115,-. Dit houdt in dat wij boven dit bedrag  in Vlaanderen bezorgen. Daarnaast hanteren wij het volgende: 

1. Wij bezorgen alleen als u duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer heeft aangegeven. Ook verwachten wij dat u telefonisch goed bereikbaar bent gedurende de bezorgtijd.

2. Wij bezorgen alleen als u thuis bent. Boodschappen worden bij afwezigheid NIET bij de buren afgeleverd. Een tweede bezorgingsmoment wordt ook niet meer ingepland. Wij bewaren uw boodschappen in onze winkel (max 1 dag).

Bij vermoeden van misbruik of oplichting, doen wij per direct aangifte bij de politie en melden wij het incident bij de instanties die hierover gaan. 

Betaalmogelijkheden

Wanneer onze bezorger vertrekt, sturen wij u een bericht. Onze bezorgservice biedt u de volgende betaalmogelijkheden:

– Contante betalingen aan de bezorger.

– Pinnen aan de deur.

– Tikkie zakelijk

Zelf overmaken met bewijs wordt niet meer geaccepteerd.

0
Bestellingen zijn bezorgd tot nu toe.